Hartvorm van fosshape € 37,50

Door Josemieke Crebolder

De winnares van de NHV Hoedenwedstrijd 2024, Josemieke Crebolder, heeft speciaal voor de Hoedendag een workshop ontwikkeld. In deze workshop leer je technieken die zij heeft gebruikt voor haar winnende hoed. Met het bijzondere materiaal Foshape en handstomer ga je een hart vormen en met glitter jersey bekleden. Dit kan je vervolgens weer gebruiken om op een hoed of haarband te zetten, of misschien inspireert het je wel om er andere vormen mee te gaan proberen.

Inbegrepen: Hartvorm, fosshape, rood glitterjersey, kraaltjes.

Zelf meenemen: Naald en rood naaigaren, spelden en/of klemmetjes, stofschaar, borduurschaartje, pen, potlood, als je in het bezit bent van een handstomer (kleine kledingstomer) neem deze dan alsjeblieft mee.

Wie is Josemieke Crebolder?

Josemieke Crebolder brengt haar verleden met creatieve ouders, tekenen, schilderen, punch needling en afgeronde Broderie d’Art allemaal samen in het hoedenvak. Dit jaar won ze de eerste prijs van de NHV Hoedenwedstrijd met haar “Zeeuwse Knoop”. In deze workshop laat ze zien hoe ze met fosshape de Zeeuwse Knoop bollen maakte en leer je om met dezelfde techniek een hart te vormen voor op een haarband.

Voor meer informatie;

kijk op haar instagram pagina, of luister hier naar de podcast van Millinery.info.