Distel van sinamay maken € 37,50

Door Niki Bierling

Tijdens deze workshop leer je de basistechniek voor het maken van deze prachtige bloem, zoals Niki maakte voor haar prijswinnende ontwerp voor de NHV Hoedenwedstrijd 2024.

Met deze bloemen, gemaakt in de kleuren die je zelf wil, kun je een feestelijke hoofdband decoreren die past bij je outfit!

Zelf meenemen: Reststukjes sinamay in de kleur waar je de bloem in wilt maken, naaigerei, bijpassend naaigaren, transparante lijm zoals UHU, eventueel diadeem of haarband.

Wie is Niki Bierling?

Niki ontwerpt en maakt al vele jaren (cocktail-)hoeden in haar atelier in Spijkenisse. Ze vertaalt de wensen van een klant naar een bijzondere, draagbare en passende hoed, die de uitstraling vergroot.

In mei won ze de 3e vakjury-prijs van de NHV-hoedenwedstrijd met haar inzending 'Schotse distel'. Ze is blij om haar techniek van het maken van de distel in een workshop op de komende Hoedendag in Apeldoorn, door te kunnen geven!

Voor meer informatie:

Kijk op haar instagram pagina.