Kom je naar de NHV Hoedendag - BMA Jubileumdag?

Meld je dan hier dan aan. Wees er op tijd bij als je een workshop wilt deelnemen want het aantal plaatsen is beperkt.

Entree

Voor leden is de entree gratis, niet leden betalen € 19,50. De entree is inclusief koffie en thee en de borrel aan het eind van de middag.

Lunch

Het is mogelijk om een lunch te reserveren via de NHV webwinkel, de kosten hiervoor bedragen € 17,50. Dieet wensen kunnen kenbaar gemaakt worden tijdens het bestelproces. Een zelf meegebrachte lunch mag helaas niet in het gebouw genuttigd worden.

Diner en Jubileumshow

De leden van de NHV krijgen de mogelijkheid om aan te schuiven bij het dinerbuffet met Jubileumshow die door de BMA wordt georganiseerd. Hier komen ook zeker een aantal hoeden in voor.

NHV leden € 50,-

Niet leden € 50,-

BMA leden € 35,-

Hoe meld ik me aan

Onderstaand het dagschema in blokken. Let op; per blok kan een keuze gemaakt worden middels het pijltje in het grijze vak. Je aanmelding is pas definitief na aanmelding & betaling van een deelnameplek via de onderstaande betaalmodule.

Vragen?

Heb je vragen over het NHV programma, stuur dan een email naar info@nederlandsehoedenvereniging.nl.

Heb je vragen over het BMA programma, stuur dan een email naar evenementen@modeambachten.nl

We ontvangen je graag deze dag. Maar aanmelden is wel verplicht! Er zijn geen entreekosten voor NHV-leden en BMA-leden. Voor niet-leden bedragen de kosten €19,50. Maak een keuze:

Selecteer maximaal één van de ochtendactiviteiten:

• Vilt incrustatie (€ 37,50)
  • Distel van sinamay maken (€ 37,50)
  • Film Haute Couture is een hard gelag (€ 17,50)
  • Textuur vilten (€ 35,00)
  • Lezing Project Zwol (€ 15,00)

De lunch bestaat per persoon uit twee goed belegde broodjes en een drankje. Helaas is het niet toegestaan om zelf meegebrachte etenswaren in het gebouw te nuttigen

Selecteer maximaal één van de middagactiviteiten:

• Takje wilgenkatjes maken van bont en leder (€ 37,50)
  • Demo Haarbandblok van kurk (€ 15,00)
  • Hartvorm van fosshape (€ 37,50)
  • Lezing etiquette hoed (gratis) kan ik combinatie met Demo haarbandblok
  • Film Haute Couture is een hard gelag (€ 17,50)
  • Textuur vezel-vliezen (€ 35,00)

We willen graag weten op hoeveel mensen we kunnen rekenen. Geen aanvullende kosten.

Dinerbuffet met Jubileumshow

Leuk als je meedoet met een workshop, maar vergeet vooral niet je ook aan te melden voor de Hoedendag. Maak een keuze en kijk met ons uit naar een mooie dag op 12 oktober 2024.